شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 1 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

سلام به همه ی هواداران فرزاد فرزین

بچه یه نظرسنجی تو مجله ی ایده هست که فرزاد تا الان نفر سوم شده ازتون خواهش مکنم که شما هم رای بدید تا فرزاد امتیازش بیشتر بشه

مرسی

اول:احسان خواجه امیری
 دوم:محسن یگانه

 فقط تا 11 مرداد وقت داریم


 فقط کافیه که کد pop12رو به 20001124 ارسال کنید




دانلود کلیپ در ادامه مطلب

نظرم فراموش نشه لطفا



ادامه مطلب ...


دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 10 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

ضیافت الهی جشنی بزرگ برای برای حمایت و کمک به کودکان معلول و بی سرپرست است!!!
این برنامه در 30 قسمت قرار است شبهای ماه مبارک رمضان به صورت زنده ساعت 22از شبکه 2 روی آنتن برود!!
 حضور خوانندگانی چون فرزاد فرزین،محسن یگانه،رضا صادقی،علی اصحابی،حمید عسکری،نیما مسیحاو...!وبازیگران و کارگردانانی چون پوریا پورسرخ،نیما شاهرخ شاهی،پژمان بازغی،حمیدگودرزی ومحمدحسین لطیفی و سیروس مقدم قطعی شده است!!! 



 

 

موسیقی ایران – محدرضا امینی : مرکز همایش های برج میلاد تهران در دو شب پیاپی و طی چهار سانس، میزبان کنسرت پر انرژی گروه موسیقی شوک به خوانندگی فرزاد فرزین بود.
فرزاد فرزین تنها خواننده ای در موسیقی پاپ کشور است که هنگام اجرای کنسرت فقط به فکر اجرای قطعات نیست بلکه با تدابیر ویژه ای با طراحی دکوراسیون های خاص و اجرای بازیگران روی صحنه جلوه ی بسیار ویژه ای به کنسرت خود می دهد که همین امر سبب جلب رضایت تمامی حاضرین در سالن شده و میزان محبوبیت وی را بالاتر می برد.


غافلگیری مردم از ورود فرزاد فرزین

بر روی صحنه سالن همایش های برج میلاد، همانند کنسرت اردیبهشت سال 90 فرزاد فرزین، باکسی کاغذی طراحی و پیاده سازی شده بود، با آغاز اجرای اولین قطعه به نام "دوریت" با آمدن نور بر روی باکس به ظاهر فرزاد فرزین درون آن در حال اجرای قطعه بود که با دیدن این صحنه مردم به تشویق وی پرداختند ولی پس از ثانیه هایی نور استیج روشن شد و فرزاد فرزین درون کادری لوزی شکل به چشم خورد و این بار مردم که غافلگیر شده بودند با تشویق های مکرر خود به اسقبال فرزین واقعی رفتند.


ورود سربازان رومی به روی صحنه

فرزاد فرزین همزمان با انتشار آلبوم "شلیک" موزیک ویدوئو "بیا بیا" را پخش کرده بود که در آن بازیگرانی با گریم سربازان رومی به ایفای نقش پرداخته بودند.

زمانی که این قطعه در سالن به اجرا در آمد اواسط آن همان بازیگران با گریم های مربوطه به روی صحنه حاضر شدند که ایجاد هیجانی در بین حاضران در سالن کردند.


به احترام مرحوم استاد "حمید سمندریان" ؛ سکوت!

قبل از اجرای قطعه "دونه دونه" فرزاد فرزین از حاضرین در سالن خواست تا به احترام مرحوم "حمید سمندریان" لحظاتی سکوت کنند.

قطعات بی کلام

در اواسط اجرا نوازدندگان گروه به اجرای قطعات بی کلام پرداختند که نوازندگی تمامی آنها قابل تحسین بود.


تشویق با شکوه مردم پس از اجرای قطعات "بچه" و "باتو"

تمامی قطعات فرزاد فرزین در این کنسرت مورد استقبال حاضرین قرار گرفت ولی در میان آنها همخوانی با شکوه مردم در حین اجرای قطعه "بچه" بسیار ستودنی بود، همچنین در ادامه پس از اجرای قطعه "باتو" که جزء قطعات ریتمیک فرزین بشمار می رود، تشویق های مکرر و بی امان مردم اعضای گروه را شوکه کرد.


حسام نواب صفوی؛ برای صلح نواخت

آخرین قطعه این کنسرت که به گفته فرزاد فرزین در آلبوم جدید وی قرار خواهد داشت با تدابیر بسیار ویژه ای اجرا شد.
پیش از آغاز قطعه تصاویری از جنگ جهانی در نمایشگرهای سالن پخش شد و پس از آن با آمدن گویی به شکل کره زمین بر روی صحنه و در مقابل آن پنجره ای که با شاخه گل هایی تزئین شده بود قرار داشت.
در همین لحظه دختر بچه ای به روی صحنه آمد به دکلمه این بیت پرداخت: ( باید این خط خطی هارو از این جغرافیا برداشت ، به هم نزدیکتر بودیم اگه دنیا یک پرچم داشت )

پس از این دکلمه در تاریکی سالن صدای نواختن پیانو به گوش می رسید، با آمدن نور سالن کمتر کسی موفق به شناخت نوازنده آن شد، ولی پس از اینکه نمایشگرهای سالن چهره نوازدنده را به تصویر کشیدند در نهایت غافلگیری با بازیگر نام آشنای سینما یعنی "حسام نواب صفوی" مواجه شدند و به تشویق بی امانش پرداختند.

این اتفاقات ویژه پایان ماجرای این قطعه نبود بلکه در اواخر قطعه کودکانی با به دست داشتن پرچم های سفید به نشانه صلح و همچنین بازیگرانی با گریم تبعیت های مختلف به روی صحنه آمدند به همخوانی با فرزاد فرزین پرداختند.


میهمانان ویژه:

طی دو سانس روز دوم اجرا میهمانان ویژه ای در سالن حضور داشتند که از جمله آنها می توان به حضور این هنرمندان اشاره کرد:
بابک جهانبخش، امیر فتحی، یاحا کاشانی، کوشان حداد، شهاب رمضان، تیرداد کیایی، شاهد صادقپور


قطعات اجرا شده

در این کنسرت پر هیجان که فرزاد فرزین و گروهش به خوبی از پس آن برآمدند مجموعآ چهارده قطعه با کلام اجرا شد که از جمله آنها اجرای ایت قطعات بود:
دوریت ، بیابیا ، میدونم ، احساس من ، دونه دونه ، کی میتونه ، نه ، اون تو نیستی ، عذاب ، بچه ، باتو ، شانس ، شورشی

اعضای گروه

اعضای گروه فرزاد فرزین را در این کنسرت این نوازدندگان تشکیل می دادند:

محمد شاکر: کیبورد ، احمید امین پور: پرکاشن ، مهرداد معافی: گیتار الکتریک ، ایلیار خسروی: درامز ، یاشار خسروی: ساکسفون ، آرین کشیشی: گیتار باس ، آرمن کشیشی: گیتار اسپانیش ، امیرمیلاد نیکزاد: کیبورد و رهبر گروه

گروه آوا: انوش تقوی، علی تهرانی، علیرضا کبریایی، شهاب شهبازی

این کنسرت که به همت موسسه اکسیر نوین به شکل  بسیار با نظم و با شکوهی برگزار شد رضایت تمامی حاضرین در سالن و همچنین اهالی رسانه را در پی داشت، برخورد خوب با اهالی رسانه و حاضرین در سالن و همچنین تشریفات ویژه از سوی عوامل موسسه اکسیر نوین که به مدیریت محمدرضا خانزاده به برگزار کننده این کنسرت بودند، قابل تقدیر بود.


منبع: اختصاصی موسیقی ایران

 



www.farzadfarzinf2.sub.ir

فرزاد فرزین 23 و 24 تیر ماه در برج میلاد در «چهار سانس» روی صحنه رفت.
حاضرین در این کنسرت با سورپرایزهای متعددی مواجه شدند و در واقع این اتفاقات برای اولین بار در کنسرت های ایرانی اتفاق افتاد.
از حضور «حسام نواب صفوی» به عنوان نوازنده پیانو گرفته تا افکت های بی نظیر و سازه های نورانی.
کنسرت با «سایه فرزاد فرزین» شروع شد و بعد از چند ثانیه فرزین در «سازه نورانی لوزی شکل» ظاهر شد که باعث هیجان فوق العاده ای در سالن شد.
گروه کارگردانی این برنامه به سرپرستی «کیوان ملک مطیعی» به همراهی ایده از خود فرزاد فرزین،این اتفاقات را عملی کردند و شاهد کنسرتی در حد و اندازه کنسرت های بین المللی بودیم.
در این چهار سانس،چهره های بسیاری به سالن میلاد آمدند و از این کنسرت دیدن کردند.
«امیر میلاد نیکزاد» رهبری این ارکستر را به عهده داشت و خالق حرکت های جالبی در این کنسرت بود.
از این حرکات می توان به نواختن گیتار دو نفری همراه با «آرمن کشیشیان» اشاره کرد.
«یاشار خسروی» نوازنده ساکسفون هم در این کنسرت سنگ تمام گذاشت و علاوه بر نواختن ساز،حرکاتی جالبی را با فرزاد فرزین روی صحنه انجام می داد.
از این چهره ها می توان به:بابک جهانبخش،تهمینه میلانی،امیر فتحی،احسان علیخانی،امیر جعفری،شهرام شکوهی،محسن افشار،حسین کاشانیان،ایرج همدمی،یاحا کاشانی،شاهد صادقپور،احمد ایراندوست،مهدی امینی خواه و سامان گوران اشاره کرد.
این کنسرت به همت «موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین» به مدیریت محمد رضا خانزاده برگزار شد.



فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 532
بازدید ماه : 5526
بازدید کل : 201261
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ